Українська мова. 10-11 класи: критерії оцінювання, тестові завдання, дидактичні матеріали, методичний коментар, соціокультурний принцип систематизації текстів У посібнику охоплено основні види мовленнєвої діяльності, рекомендовані сучасними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів. Реалізовано ідею вивчення мови на текстовій основі, яка покликана оптимально поєднувати навчання і різнобічне виховання. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (за семестрами) включають аудіювання, читання мовчки, письмо, тестові завдання. Кожний вид роботи має 3-4 варіанти рівнів складності, що дає можливість диференційованого підходу відповідно до рівня підготовленості класу або окремих учнів. Різноплановий зміст текстів з акцентами на українознавчій тематиці поширює культурологічний горизонт учнів і становить чітко окреслену соціокультурну змістову лінію. Адресовано вчителям, учням, абітурієнтам.
ukra_nska_mova_10_11_klasi_kriteri_ocinyuvannya_t.pdf
|